Răspunsuri

2014-10-01T15:40:52+03:00
Cu cine ai fost sau cu cine ai mers
_____________________________
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-01T15:43:06+03:00
Who you went with ? ----> Cu cine ai fost/te-ai dus/ai mers ?
Who you went with at school ? ----> Cu cine ai fost la scoala ?
Cu cine ai fost ?
Who? = cine?
You = Tu
Went = Ai fost
With = Cu
Aranjate , in romana iese "Cu cine ai fost?"
ex: Who you went with at school ? = Cu cine ai fost la scoala ?
Comentariul a fost şters