Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-02-19T00:09:18+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+a+2+a+4+a+6=900
4a+12=900
4a=888
a=222
a+2=224
a+4=226
a+6=228
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-19T00:18:09+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A.I____I
b.I____I2I
c.I____I2I2I
d.I____I2I2I2I
Stim ca suma lor este 900 deci putem sa calculam suma partilor egale :
900-12=888 (s.p.e)
Acum ca avem 4 parti egale il calculam pe "a"
888:4=222 (nr.a)
222+2=224 (nr.b)
222+4=226 (nr.c)
222+6=228 (nr.d)