Răspunsuri

2014-02-18T23:51:46+02:00
Andrei singur (însuşi) şi-a făcut tema la istorie.
Vitoria singură (însăşi) simţi apropierea de locul morţii soţului ei.
Băieţii singuri (înşişi) şi-au dat seama cum se rezolvă exerciţiul la matematică.
Fetele singurele (însele) au ajuns în clasă.
19 4 19
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-19T09:46:05+02:00
Andrei singur si-a facut (insasi) tema la mate.
Ioana singura (insasi) a cantat imnul romaniei.
Baietii si-au facut singuri o echipa de fotbal.
Fetele singure (insasi) si-au facut un club.
23 4 23