Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-01T15:15:03+03:00
-Buna ziua doamna invatatoare.Scuzati-ma ca am intarziat.
-Bine Florin,te voi ierta, dar sa nu mai intarazii!
-Multumesc.De azi inainte nu mai voi intararzia.
-Treci la loc!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T15:28:41+03:00
-Buna dimineata domnule profesor.
-Buna dimineata,Alex,ce sa intamplat de nai venit ieri la scoala?
-Pai a trebuit sa plec la Doctor sa vada daca miam facut injectia anul acesta.
-Bine dar data vitoare sa ma anunti din timp!
-Desigur domnule profesor
-O zi buna!
-Mersi lafel!
2 5 2