Ajutati-ma va rog la urmatoarele probleme. 1. O carte cu povesti are 42 de pagini . Doua carti de acelasi fel vor avea ? cate pagini.
2. Ioana are 24 de ani si este cu 5 ani mai mica decat Corina.Cati ani are Corina? 3. Ieri, in pom mai erau 97de frunze .Astazi mai sunt doar 35. Cate frunze au cazut de ieri pana azi? Multumesc pentru ajutor.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T14:56:19+03:00
1)84;2)29;3)62          as dori sa fie al meu cel mai bun

mersi
nui corect a doua este 19
da scaderea
de ce este 19
nu asta mam gresit tat ii drept si ii adunarea
2014-10-01T15:00:02+03:00
1:84 pagini, 2:cu 5 animai mica 3:au cazut 62 frunze