Cum se zice la pisica, caine. iepure, vaca, porumbel si peste in engleza

2
Cat, dog, rabbit, cow, dove, fish
pisica = cat , iepure - bunny , rabbit vaca=cow , porumbel = dove ( ai vazut ca pe sapunul dove la reclama e un porumbel ) peste = fish

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T23:16:04+02:00

pisica - cat, caine - dog, iepure - rabbit, vaca - cow, porumpel - pigeon si peste - fish
2014-02-18T23:19:36+02:00