Răspunsuri

2014-10-01T14:35:40+03:00
El vrea sa viziteze pamintul ii spui niste orase sau locuri frumoase care iar placea.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T14:54:19+03:00
       Ma plimbam linistita pe marginea lacului, cand....zbang, zdrang...si o lumina puternica a luminat intreaga zona. M-am speriat ingrozitor si m-am dus sa vad ce s-a intamplat....si ce sa vezi ! Un OZN se prabusise chiar in lac. Ma uit mai bine si vad ceva plutind. Era un extraterestru. Era inconstient, dar inca mai avea puls. Avusese noroc, nu avea rani grave. L-am luat acasa si l-am ingrijit.
       A doua zi cand am venit de la scoala, ce sa vezi ! Extraterestrul butona telecomanda.
        - Buna ! - mi-a spus el
        - Salut, dar cum de stii romaneste ? il intreb eu mirata
        - Aaaa, pai a fost foarte usor. M-am uitat la televizor si intr-o jumatate de ora am invatat tot.
        - Uau, as vrea sa invat si eu asa repede ! - i-am raspuns eu. Dar cum te simti?
         - Nu-ti face probleme, sunt bine?
         - Dar ce s-a intamplat ? De ce te-ai prabusit ?
         - Aaa, niste probleme tehnice si n-am mai putut controla nava. Poti sa ma duci la ea sa incerc sa o reper ? Nu pot sta aici prea mult.
         - Dar de unde esti ?
         - Nu stii tu ! Dintr-o alta galaxie.
          Am iesit pe usa si ne-am dus la nava avariata. In cateva ore a reusit s-o repare. Ne-am luat ramas buna si a promis c-o sa mai vina sa ma viziteze.