Intr-o cutie sunt 28 bile albe si negre. Cate bile de fiecare fel sunt , stiind ca numarul bilelor negre este de trei mai mic decat cel al bilelor albe ?

2
nu il gasesc textul
nu am pus intrebarea
scrie direct aici
nnu pot ca imi fac temele
bn

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T14:04:44+03:00
A- albe
n-negre
a+n=28

a=3n
3n+n=28
4n=28
n=28:4
n=7 bile negre

a=3*7
a=21 bile albe
2 5 2
2014-10-01T14:49:43+03:00
Metoda grafica
3 parti bile albe
1 parte bile negre
suma lor 28
imparti 28:4 parti =7bile negre
7×3=21 bile albe