Răspunsuri

2014-10-01T12:14:41+03:00
Ne-am jucat mult pe terenul de tenis.
Ne-am pierdut prin padure
A-l bate este un lucru rau.
A-l lua cu el la plimbare este o fapta buna.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T12:22:08+03:00
Ne-am dus in parc sa jucam un baschet.
Ne-am bronzat la soare si ne-am distrat pe cinste in vacanta asta.
Pentru a-l convinge am dus multa munca de lamurire.
A-l minti pe tata este destul de greu.
1 5 1