Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T11:57:50+03:00
Oamenii citesc texte fictive si povesti fiindca simt nevoia de a vedea ce gandesc altii si ce fel de imaginatie au ei , iar povestile sunt terminate mereu cu un Happy End, de obicei, ceea ce le da oamenilor o speranta si ii face mai optimisti si fericiti. Textele inventate au un aer aparte, fiecare avand ceva diferit una fata de alta, si totusi au si ceva comun , ca si clasicul Fat-Frumos , care o salveaza pe Ileana Cosinzeana , si se casatoreste cu ea, dar asta dupa multe peripetii. Deci sper ca ati prins ideea, ca povestile si textele fictive/ invenrate le dau oamenilor speranta si tinerete.
1 5 1
2014-10-01T12:09:25+03:00
Retrairea copilariei.
amintirea unor pasaje placute din copilarie.
1 3 1