Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T11:35:17+03:00
Fie x si y cele doua numere:

x-y = 86
x = 4y + 17

Un sistem de 2 ecuatii cu 2 necunoscute, folosim substitutia:

4y + 17 - y = 86

Grupam termenii similari:

3y + 17 = 86
3y = 69

y = 23

Substituim in x:
x = 4*23+17
x = 109

Deci x=109 si y=23

Atat :)
1 5 1
2014-10-01T12:03:15+03:00
A-b=86
a:b=4r17
a=4b+17
4b+17-b=86
3b=69
b=23
a-23=86
a=109