Componentele unei carti sunt: Coperta intai, coperta a4a, cotorul,filele, pagina de titlu, cuprinsul sau sumrul sau tabla de materii . Depinde cum vrei tu sa scrii. Sper ca am fost de ajutor.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T10:53:54+03:00
Cotor,fila,pagina,coperta si atat imi aduc aminte..
3 3 3
2014-10-01T10:54:47+03:00
Care sunt componentele unei carti?

- cotorul
- coperta
- fila
- pagini
- prefata
- postfata
- editura
- colectia
-introducerea
- cuprinsul
- incheierea
1 1 1