Răspunsuri

2014-10-01T10:38:07+03:00
Pai daca este din 7 in 7 si nu cere suma lor
- al 100-lea termen este 7 x 100 -2 = 698
gresit
al doilea termen este 7x2+5?
scz , aveai dreptate :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T10:42:16+03:00
5+12+19+26+...
observam ca sirul este format din :
7*k-2, unde k∈N - este termenul sirului
pt k=100=> avem 7*100-2=698
5+7×(k-1)=5+7x k -7= 7x k-2 =698
Cum ai aflat pe 698?
pt al 100-lea termen , adica pentru k=100
7*100-2=700-2=698
Multumesc frumos
cu placere