Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T10:39:36+03:00
Prima data ne ocupam de radicali pe rand:

4 rad 32=4 rad 2^5= 4*2*2 rad2 = 16 rad 2
5 rad 162 = 5 rad 2*3^4 = 5*3*3 rad 2 = 45 rad 2
3 rad 50 = 3 rad 2*5^2 = 3*5 rad 2 = 15 rad 2
5 rad 72 = 5 rad 2^3*3^2 = 5*3*2 rad 2 = 30 rad 2
2 rad 578 = 2 rad 2*17^2 = 2*17 rad 2 = 34 rad 2

Acum le punem cap la cap
16 rad2-45 rad 2+15rad2+30rad2-34rad 2 = -18 rad 2.

Unde nu intelegi intreaba
* - inmultire
^ - putere
rad = radical
mai am un exercitiu, ajuta-ma tot tu, te rog mult
2014-10-01T10:41:48+03:00
Se descompun nr si ai
4*4√2-5*9√2+3*5√2+5*6√2-2*17√2=-18√2
Sper ca înțelegi am scos întregii de sub radical