Răspunsuri

2014-10-01T10:17:56+03:00
A=14 b+c=25 a)14+25=39 b)14+3*25=13+75=88 c)5*14 +2*25=70+50=120 d)a(b+c)+5a-16b-16c=14*(b+c)+5*14-16(b-c)=14b+14c+70-16b-16c=70-2b-2c
La d nu imi dau seama
multumesc
nare nimica daca nu sti la d
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T10:25:35+03:00
A)a+b+c=14+25=39
b)a+3b+3c=a+3(b+c)=14+3x25=14+75=89
c)5a+2c+2b=5a+2(c+b)=5x14+2x25=70+50=120
d)ab+ac+5a-16b-16c=a(b+c)+5a-16(b+c)=14x25+5x14-16x25=
350+70-400=20
e cel mai bun raspuns?marcheaza-l.multumesc!
11 4 11