Răspunsuri

2014-10-01T09:51:33+03:00
Pai cred ca scrierea antica sau egipteana.. dar nu stiu cand a aparut..
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T09:52:58+03:00
Se numeste CUNEIFORMA si a fost inventata de sumerieni (MESOPOTAMIA), in Antichitate
Sper  ca ti-am fost de ajutor 
sunt sigura pe ceea ce am zis aici. am invatat la istorie si ne-a spus si profa ieri (y)
da acum mi-am adus aminte de ce a vb profa de istorie dar nu prea eram atenta :))) si acum cred ca mi-am adus aminte ms frumos
cu placere:)))
bafta la scoala