Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T09:37:04+03:00
Genul lirirc este genul in care autorul isi exprima in mod direct sentimentele,gandurile,trairile prin intermediul figurilor de stil si a procedeelor artistice.
ms ;)
Surubel88 uitate mai injos ti-am rasp eu
am vazut
2014-10-01T09:37:57+03:00
Genul liric cuprinde totalitatea operelor literare in care autorul isi transmite in mod direct proprile sale idei , ganduri si sentimente prin intermediul eului liric si a limbajului figurat.