Răspunsuri

2014-10-01T09:23:40+03:00
Oameni se descurcau scriind de mana , chiar daca pe atunci dura mai mult sa scrii o carte
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T09:59:07+03:00
       In manastiri sau la curtea domneasca existau scribi care le scriau de mana. Deoarece dura destul de mult sa scrii o astfel de carte si nici nu puteai sa faci prea multe exemplare erau foarte scumpe si foarte putini si le permiteau.