Răspunsuri

2014-10-01T09:21:23+03:00
A + a+1 + a + 2 = 33                                                        3a +3 = 33             3a = 33-3 = 30            a = 30:3 = 10 . Primul nr e 10 , al doilea 11 , al treilea 12
Sau poti rezolva prin segmente, daca stii
Cum adica
Adica a este cel mai mic numar , al doilea nr este mai mare cu 1 ca el , al treilea este mai mare decat primul cu 2.
Mulţumesc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T09:22:16+03:00
A+a+1+a+2=33
3a+3=33
3a=33-3
3a=30
a=30/3
a=10
numerele sunt: 10, 11, 12
10+11+12=33
3 5 3