Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T09:03:57+03:00
Divizorii lui 16--> 1,2,4,8,16 .
Divizorii lui 18-->1,2,3,6,9,18
Divizorii lui 25-->1, 5, 25
Divizorii lui 35-->1,5,7,35
Divizorii lui 45-->1,3,5,9,15,45. 
2 5 2
2014-10-01T09:06:31+03:00
D16= 1 2 4 8 16

D18= 1 2 3 6 9 18

D25=1 5 25

D35=1 7 5 35

D45=1 5 9 45
Divizorii daca nu este specificat felul numerelor sunt si cei negativi D16={-16,-8,-4,-2,-1,1,2,4,8,16} tot asa si la celelalte.Dacasunt din N este valabil raspunsul dat