Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T08:46:12+03:00
A+b+c=279
a+b=184

b+c=134
184+c=279
c=279-184=95
a+134=279
a=279-134=145
145+b+95=279
b=279-145-95=39
145+39+95=279
e cel mai bun raspuns?marcheaza-l!multumesc!
e cel mai bun?
ajuta-ma cu patratele matematice..te rog:)
2014-10-01T09:09:52+03:00


inlocuim a+b⇒184+c=279

c=279-184=95

b+c=134⇒b+95=134

b=134-95=39

a+39+95=279⇒a=279-39-95=145

proba:145+39+95=279

1 5 1