Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T08:14:54+03:00
A)7x5-7x3=7(5-3)=7x2=14
b)2x3+3x8-3=3(2+8-1)=3x9=27
c)15+5x7=15(1+7)=15x8=120
d)7x9-7=7(9-1)=7x8=56
e)143x81+143x11+143x7+143=143(81+11+7+1)=143x100=14300
e cel ma bun raspuns?marcheaza-l!multumesc!
Multumesc mult!
Comentariul a fost şters
Spui sau nu?
Comentariul a fost şters
2014-10-01T08:15:25+03:00
 a)7(5-3)=7*2=14
b)3(2+8-3)=3*7=21
c)15+15*7=15(1+7)=15*8=120
d)7*9-7=7(9-1)=7*8=56
e)143(81+11+7+1)=143*100=14300