Răspunsuri

2014-10-01T07:47:10+03:00
X=10 a+b=8 a)3*10+3*8=30+24=54 b)10+5*8=10+40=50 c)a*x+b*x= 8*10la 2=8*100=800
5 4 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T08:02:56+03:00
A)3x+3a+3b=3x+3(a+b)=3x10+3x8=30+24=54
b)x+5a+5b=x+5(a+b)=10+5x8=10+40=50
c)ax+bx=(a+b)x=8x10=80
e cel mai bun raspuns?marcheaza-l.multumesc!
Comentariul a fost şters
Si tu fata !
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
nu eu i lam zis lui daniela !