Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T07:52:12+03:00
Daca toti am gandi la fel nu am mai avea personalitatea noastra proprie am fi unici doar prin aspect .chiar si hainele le-am avea la fel am avea toti aceeasi meserie si lumea ar fi un haos
2 5 2
2014-10-01T08:16:45+03:00
          Mi se pare imposibil sa gandim toti la fel. Daca n-ar fi unul mai istet decat noi ne-am fi plafonat si n-am fi ajuns niciodata unde suntem acum cu informatia, tehnologia etc.
         Probanil asta a fost si motivul pentru care epoca Paleolitica a fost cea mai intinsa ca perioada. Pana nu a existat ,,acel ceva'' lumea nu a trecut intr-o etapa superioara.
        Daca am gandi toti la fel ne-am numi roboti.
2 4 2