Răspunsuri

2014-02-18T22:06:13+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T22:23:23+02:00
Propoziţia predicativă nu poate fi introdusă prin aceste două sintagme. Aceste sintagme se folosesc la introducerea subiectivei, deoarece sunt locuţiuni adverbiale şi funcţionează ca termeni regenţi. 
Probabil că cei care au sosit, au ajuns deja la hotel .
Cu siguranţă că cine a vorbit, ştia ce spune.
1 5 1