Cum vi se pare eseul :Mama este fiinta cea mai apropiata de sufletul fiecaruia. Privirea ei
calda si ocrotitoarene urmareste fiecare pas al nostru fiind pregatita sa ne
ajute orisicind. Ea intruchipeaza dragoste nesfarsita,caldura si
zambet,bunatate si iertare,povata si exemplu.O poti vedea in fiecare zi
trebaluind prin casa si avind grija ca
totul sa fie frumos aranjat. Multi poieti şi-au închinat poieziile mamei,De
exemplu Grigore Vieru in poieziia sa “Mi-e dor de tine,mama”scrie ca oricit om
fi noi de invirsta si indifferent de citi copii,nepoti,stranepoti vom avea
raminem aceeasi copilasi pe care ne stringea in brate Nu e neaparat sa fii
poiet pentru ai adduce multumire mamei.Si cu toate ca nu o poti compara cu nici o floare din lume ii este deajuns sa-I spui un multumesc din
inima macar din cind in cind.

2

Răspunsuri

2014-10-01T00:02:05+03:00
Poeti, nu poieti .
poeziile, nu poieziile
indiferent, nu indifferent
aduce, nu adduce
cand, nu cind
ocrotitoane, ne *
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-01T00:02:40+03:00
Este foarte frumos. Chiar de nedescris. Imi place asa de mult, ca nu stiu ce sa zic...
2 5 2