Un automobil pleaca din orasul A in orasul B cu viteza de 70km/h.Dupa o jumatate de ora pleaca in urmarire un alt automobil cu viteza de 77km/h.Dupa cate ore l-a ajuns al doilea automobil pe primul si la ce distanta de orasul A? Va rog frumos cu intrebari!!! :)

2

Răspunsuri

2014-02-18T21:54:24+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ce distanta a parcurs primul automobil pana la placarea celui de al doilea?
70:2=35 km
Cati km recupereaza al doilea automobil fata de primul intr-o ora?
&&-70=7 km.
In cate ore recupereaza al doilea automobil cei 35 km?
35:7=5 ore Deci dupa 5 ore al doilea automobil il ajunge pe primul
La ce distanta de orasul A a ajuns al doilea automobil dupa ce a mers cele 5 ore?
77·5=385 km.

Multumit Robert?

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T21:56:46+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
- La ce distanta de orasul A se afla primul automobil cand a plecat cel de-al doilea ?(dupa o jumatate de ora)
Viteza este de 70 km/h rezulta ca in 30 de minute a parcurs 35 km
Rezulta ca al doilea trebuie sa recupereze cei 35 de km
 -Cu cat este mai mare viteza celui de-al doilea?
77-70=7 km/h
Rezulta ca intr-o ora distanta dintre cele 2 automobile se reduce cu 7 km
- Dupa cat timp va recupera cei 35 de km?
35:7=5 h
Raspuns : in 5 h de la plecarea lui (5 ore jumatate de la plecarea primului) il va ajunge pe primul la distanta d= 5*77=385 km