Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T21:51:51+03:00
Ludovic al XIV-lea, rege al Franței și al Navarei. A condus Franța vreme de 72 de ani – una din cele mai lungi domnii din istoria europeană. Cunoscut și cu numele de Regele Soare (Le Roi Soleil) sau Ludovic cel Mare (Louis Le Grand). Era doar un copil de aproape cinci ani în momentul în care s-a urcat pe tron în 1643, dar a condus personal guvernul din 1661 până la moartea sa în 1715.

Font: ro.wikipedia.org

Ludovic al XIV-lea (n. 5 septembrie 1638, Saint-Germain-en-Laye – d. 1 septembrie 1715, Versailles), rege al Franței și al Navarei. A condus Franța vreme de 72 de ani – una din cele mai lungi domnii din istoria europeană. Cunoscut și cu numele de Regele Soare (Le Roi Soleil) sau Ludovic cel Mare (Louis Le Grand). Era doar un copil de aproape cinci ani în momentul în care s-a urcat pe tron în 1643, dar a condus personal guvernul din 1661 până la moartea sa în 1715.
2014-09-30T21:53:03+03:00
Ludovic e un nume ....Ludovic ,defin al frantei ...a fost cel mai mare fiu si unicul care a supravetuit copilariei al regelul .Ludovin (luptator renumit )