Răspunsuri

2014-09-30T21:54:30+03:00
850800,850802,850804,850806,8508808,850810,850812,850814,850816,850818,850820,850822,850824,850826,850828,850830,8508302,850834,850836,850838,850840,850842
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T21:56:19+03:00
850800,850802,850804,850806,8508808,850810,850812,850814,850816,850818,850820,850822,850824,850826,850828,850830,8508302,850834,850836,850838,850840,850842

1 5 1