Răspunsuri

2014-09-30T21:43:03+03:00
Uitate pe internet ,poate gasesti ceva
am cauta dar man gasiti:(
aha ..sper ca te va ajuta cineva ..Eu nu am invatat despre astea ..daca stiam sigur iti spuneam
:axa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T21:44:16+03:00
Ionescu este ministru fara portofoliu.
Maine trebuie sa predau portofoliul la limba romana.
ms...dar poti sami spui care este legatura dintre ele
ambele au legatura cu actele
ok ms mult:*