Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T21:31:22+03:00
Fie a si a+1 numerele.
a+a+1=135 => 2a=134 => a =134:2= 67 => a+1=68
nu inteleg cum l-a prima operatie
Pai a este un numar si a+1 este nr consecutiv (adica i-am adaugat lui a 1 pentru a-l obtine). Am scris a+1 pentru a nu mai adauga o alta necunoscuta si sa nu complic exercitiul.
aha mersi acum cred ca am inteles
Cu placere!
2014-09-30T21:33:33+03:00