Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T21:25:36+03:00
1+2+3+...+122+123+124=
=(1+124)+(2+123)+(3+122)+....+(62+63)=
=125+125+125+...+125=
=125*62=7750
Dar nu inteleg de unde l ai luat pe 62 si 63? te rog explica mi!
pai 62+63 = 125 , 125 este (n+1)
De la 1 la 124 sunt 124 de numere. Grupandu-le doua cate doua, vom avea 124:2=62 de grupari. Ultima grupare este formata din 62 si 63.
Multumesc mult!
2014-09-30T21:25:57+03:00
n(n+1):2 ( aceasta este formula )  n - ultimul termen

Si se aplica pentru ultimul termen => 124(125)/2 = 15500 / 2 = 7750