Răspunsuri

2014-09-30T21:16:54+03:00
Evaporarea apei la incalzire....maruntirea sticlei,,,,,,condensarea vaporilor de apa la racire
2 2 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T21:19:50+03:00

Def.
Fenomenele fizice sunt transformarile pe care le sufera corpurile lasnd nemodificata compozitia.
Exemple:
-ruperea
-sfarmarea
-spargerea
-dilatarea
-fierberea
-evaporarea
-dizolvarea
-topirea
-solidificarea
3 5 3