Cine imi explica si mie teorema sinusului si a cosinusului? Va rog mult!

2
Ce nu cunosti la aceste teoreme?
sau mai era ceva legat ca sinus patrat + cosinus patrat =1 ( daca la asta te referi
se numeste teorema lui pitagora sub f. trigonometrica sau ceva de genul
Mersi, da m-am lamurit cu ele din alta parte. Mereu e mai bun un dictionar matematic :)
da , asa e

Răspunsuri

2014-09-30T21:09:32+03:00
sinus= \frac{cateta.opusa}{ipotenuza}


cosinus= \frac{cateta.alaturata}{ipotenuza}
Din cate stiu eu, nu asta e teorema sinusului. Asta stiam si eu.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T21:20:50+03:00
Reorma sinusurilor este s/sin A = b / sin B = c/sin C...asta e teorema sinusurilor...si trebuie doar sa inlocuiesti ....poti sa iei pe grupe...a / sin A = b / sin B sau celelalte optiuni depinde de ce iti da problema

2 4 2