Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T21:10:19+03:00
Substante simple-substante care sunt formate din atomii a unui singur element
Substante compuse-substante care sunt formate din atomii a mai multor tipuri de elemente
19 4 19
2014-09-30T21:11:16+03:00
Substante simple: -metale:Li,Na,K,Rb,Cs,Mg,Ba,Ca,Sr,Al,Fe,Cu
--nemetale:H,F,Cl,Br,I,N,C,S

substante compuse: -oxiziCO-monoxid de carbonCO-dioxid de carbonSO-dioxid de sulfSO-trioxid de sulfNO-monoxi de azotNO-dioxid de azotNO-troxid de azotNO-pentaoxid de azotPO-trioxid de fosforPO-pentaoxid de fosfor-oxizi ai metalelor (oxizi bazici):
NaO-oxid de sodiu
NaO-oxid de sodiu
AlO-oxid de aluminiu
FeO-oxid de fer (II)
FeO-oxid de fer (III)
CuO-oxid de cupru (I)
CuO-oxid de cupru (II)
CrO –oxid de crom (III)
AgO –oxid de argint
FeO-oxid fero-feric























5 3 5