Răspunsuri

2014-02-18T21:28:01+02:00
Eu am scris ca prin titlul autorul isi transmite starea de exaltare si bucurie fata de peisajul descris in poezie. (ceva de genul) Si am mai pomenit de eul liric,de mijloacele artistice. Tu cum te-ai descurcat? 
Eu am scris că titlul poeziei se referă la marea de zăpadă , și că titlul are mare legătură cu conținutul textului . Am mai scris legat si de eul liric mijloace artistice ,si putin din opinia mea
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T21:30:24+02:00
Odata cu venirea anotimpului iarna zapada imbraca domol intinderile pamantului. Solul zambeste sub invelisul proaspat de zapada care transforma Terra o frantura din Rai. Zapada saruta intinderile adica imbraca cu atata tandrete imprejurimile incat fiecare atingere pare o miscare delicata 
15 4 15