Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T21:17:29+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Vine (x-4)(x+11)=0

x^2+11x-4x-44=0
x^2+7x-44=0

ideea e ca atunci cand ti se dau numai radacinile tu trebuie sa le scrii cu semn invers

tu ai +4 si -11

eu am scris -4 si +11

verificare
x^2+7x-44=0

delta= b^2-4ac
delta=49-4*1*-44
delta=49+176
delta=225

rad delta=15

x1=-b- rad delta/2a
x1=-7-15/2
x1=-22/2
=-11(corect)

x2=-b-+rad delta/2a
x2=-7+15/2
x2=8/2
=4(corect)

2014-02-18T21:23:30+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Polinomul se scrie astfel (x- x_{1} )(x- x_{2} )=0
in cazul nostru  x_{1} =4 si  x_{2} = - 11
⇒ (x-4)[x- ( -11)]=0⇒ (x-4)(x+11)=0