Răspunsuri

2014-09-30T20:27:50+03:00
Punctele iti folosesc la adaugarea intrebarilor tale!

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T20:28:18+03:00
Salut punctele din acest site se folosesc pentru rasplata ai scris o intrebare oferi de exemplu 5 puncte cine le rs acela le cistiga ....
dar daca de exemplu , eu iti raspund la o intrebare iar tu imi dai 10 puncte , ele mi se acumuleaza automat la numarul meu initial de puncte?
da