Răspunsuri

2014-09-30T20:17:24+03:00
Ma duc sa imi cumpar un ceas de la magazin
Eu cu prietenul meu ma intalnesc peste un ceas

.....Sper sa fie bn
12 4 12
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T20:19:16+03:00
Bunicului ei i-a sunat ceasul(adica v-a muri). Ceasul pe care il am ma trezeste in fiecare dimineata(obiect)
12 4 12
te rog sa imi raspunzi si la ex pe care l-am postat
I-a batut ceasul mortii.