Răspunsuri

2014-09-30T20:13:56+03:00
Cum ar fii să fiu pasăre? Să pot zbura pe malul mării uitându-mă la inocenta copilăriei de dedesubtul meu.. să pot privi pestii purtati de curent si coralii multicolori ondulându-se în stânga si în dreapta. Să pot călătorii unde văd cu ochii si să mă hrănesc cu adrenalina zborului. Să uit că există ziua de mâine si grijile de zi cu zi si să mă trezesc în fiecare dimineată pe o plajă aproape goală,cu alge pe maluri,cu pietre aruncate ici acolo,la întâmplare,pe lângă o casă cu oameni făcuti din nisip si petale. Să stau acolo pentru un timp si să migrez după aceea spre tărâmuri mai calde în care să dorm într-un magnoliu înflorit si să mă pătrundă mireasma sa. Să pot sta noptile târzii,fără să fac altceva decât să privesc magia lunii plutind deasupra-mi si să vorbesc cu stelele. Să mă îmbrac cu natura şi să mă contopesc cu incredibilul. Vreau să fiu pasăre.
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T20:16:25+03:00
                                           As vrea sa fiu o pasare


 Mereu m-am gandit cum este sa zbori ca pasarile , sa te pierzi pintre nori , sa simti ca fiecare miscare pe care o faci este una lina
  Intr-o buna zi mama venise la mine in camera , spunandu-mi :
-Fa-ti bagajele !
-Dece ?
-Pentru ca merge in Franta
 Plin de fericire am sarit din pat si m-am dus drept spre sifonier si am inceput sa impachetez .
 Ajunsi la aeroport m-am uitat in jur , peste tot  erau numai avioane , venise timpul pentru decolare , am simtit cum inima-mi batea apasat si tare , eram in cer.... ma uitam pe geam si in loc de uimire era mai mult o spaima ! in gandul meu era numai ....:
-Aoleu , daca ne prabusim , si mama ce distanta !
 Ajunsi in Franta mi-am dat seama cat de curajos trebuie sa fii ca sa zbori precum o pasare !
 

FRANCEZA : Je veux être un oiseau, j'ai toujours pensé à ce qu'il comme aux voler comme les oiseaux, de se perdre dans les nuages, si vous vous sentez comme chaque mouvement que vous faites est une dame dans un jour ma mère est venue dans ma chambre, me dit:-faites vos bagages !
-Pourquoi ?
-Pour aller à la France, pleine de bonheur, j'ai sauté du lit et je suis allé directement à l'armoire et j'ai commencé à impachetez.
 Arrivée à l'aéroport, que j'ai regardé autour, il y ont quelques avions partout, il était temps de prendre congé, je me sentais comme si mon cœur battait fort et pressé, j'ai été dans le ciel sur... j'ai regardé par la fenêtre et au lieu de AWE a été plus d'une frayeur ! dans mon esprit c'était seulement.....:-Ouch, prabusim et si la mère de suite !
 Arrivé en France, j'ai réalisé comment courageux, vous devez être comme pour voler comme un oiseau !

5 4 5