Răspunsuri

2014-02-18T21:00:56+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
     |3- radical din10|=  -3+radical din 10
cam asa

4 2 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T21:03:07+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Deoarece 3-\sqrt{10}<0 si modulul unui numar negativ este opusul sau, atunci |3-\sqrt{10}|=-(3-\sqrt{10})=-3+\sqrt{10}
7 5 7