Răspunsuri

2014-09-30T19:50:13+03:00
Biruinta.. tineri.. tristete  .. prieten, amic... la acesta chiar nu stiu...... te-am ajutat cu ce am putut... succese.
nu-i nimic multumesc pentru ajutor :)
cu placere!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T19:55:14+03:00
Înfrângere=biruinţă,izbândă,succes,triumf,victorie
bătrâni=june,tânăr,nou
bucurie=durere,întristare,mahnă,necaz,supărare,tristeţe
duşman=aliat,amic,prieten
de ştire= 
ai să dai samă=nu ai să vezi,o să scapi
iubire de moşie=ură de moşie
să facă din ţânţar armăsar=să stea locului

Scuze că nu am ştiut să le fac pe toate :(
10 4 10