Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T19:30:12+03:00
Ce - pr relativ, CD, caz Acuzativ;
tie- Compl. Indirect, caz D, pr pers;
-ti -  ---------------------N---------------------;
altuia- pr nehotarat, Compl. Indirect, caz D;
-i - C. indirect, pr pers, caz D.
  • Utilizator Brainly
2014-09-30T19:31:39+03:00
Ce - pr relativ, CD, caz Acuzativ;
tie- Compl. Indirect, caz D, pr pers;
-ti -  ---------------------N---------------------;
altuia- pr nehotarat, Compl. Indirect, caz D;
-i - C. indirect, pr pers, caz D.
1 5 1