Ce carti mai interesante as putea sa mai citesc?( nu vreau din literatura romana)

2
suna dragut...ms.
cazul cu roşcovanul ăla care avea un ucenic ce majoritatea timpului se retrăgea în po dşi făcea nu ştiu ce? iar la un momend dat roşcovanul s-a trezit că în ziua cănd trebuia să meargă la muncă nimnei nu mai era. Aia?
da,da...aia
A fost super tare.
cel mai bun mi s-a parut Sub aceeasi stea de John Green :3

Răspunsuri

2014-02-18T20:43:10+02:00
Crima si pedeapsa(mie imi place)

mersi
cu pl
"Colț Alb", Jack London. Şi tot ce a mai scris, cum ar fi şi "Martin Eden".
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T20:44:30+02:00
Pai...winetou...chemarea strabunilor...ultimul mohican....sherlock holmes( aventuri si memorii)...si dak stiii jules vere....dracula....toporisca...etc...sunt multe carti foarte frumoasa...nu iti fie frica sa incerci altele noi...;)))))))))))
cred ca o sa incerc winetou, am citit deja comoara din lacul de argint