Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-02-18T20:42:10+02:00
A.I___I...136....I
b.I___I___I___I
 136:2=68 (nr.a)
 68x3=204 (nr.b)
 Verificare : 204-68=136
23 4 23
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T20:42:58+02:00
X |---|---|---|
3 segmente - (3 segmente : 3 ) = 3 seg. - un seg. = 2 seg.= 136 
un seg . = 136 : 2 = 68
x = 68 x 3 =204
13 4 13
x |---|---|---|
3 segmente - (3 segmente : 3 ) = 3 seg. - un seg. = 2 seg.= 136
un seg . = 136 : 2 = 68
x = 68 x 3 =204
Ai copiat