Tema : Alte modalitati de locomotie in mediu terestru .( Ex 5 pag 22 )
Enumara asemanarile si deosebirele dintre salturile broastei si cele ale soarecelui saritor din imaginile alaturate ...P.S: LA cine cartea e ca si la mine la pg 22 ex 5 ..pliz ajutatima .......dupa tema vreau raspunsul

2

Răspunsuri

2014-09-30T19:43:49+03:00
Alte modalitati de locomotie decat saltul: mersul, tararea.

Asemanari: amandoua se deplaseaza prin salt
Deosebiri: soarecele se sprijina in coada, saltul este mai putin inalt
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T20:06:12+03:00
Asemanari:saltul cu membrele superioare lipite de corp deosebiri:broasca ridica prima data membrele superioare apoi acele inferioare,soarecele saritor sta tot timpul pe membrele inferioare,sarind ca si un cangur
1 5 1