Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T20:39:29+02:00
3/10 inseamna ca 7 copii de 7-11 ani  nu au plecat in tabara
2/10 inseamna ca 8 capii de 11-15 ani nu au plecat in tabara
Asta inseamna  5 copii din 20 au plecat in tabara iar restul 15 au ramas in scoala.
Pai deci 15 copii au ramas
nu, pentru ca sunt10 de toti.
nu mai discut
Ma raspunsul e 15 si atat
mai omule, daca zice clar ca 3 copii din 10 au fost in tabara sau unde au mai fost ei, cum poate sa iti dea tie ca 15 au ramas, cand 10 sunt de toti???? ce e asa de greu de priceput?
2014-02-18T20:41:46+02:00
Pai 10/10 reprezinta nr tau total de copii

10/10-3/10-2/10
=5/10
=1/2

jumatate din copii au ramas in scoala