Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T18:52:34+03:00
Anul aparitiei si editura:1 august 1877-a aparu in revista convorbiri literare. Personaje:Harap-alb, tatal si cei 2 frati ai lui harap-alb, spanul, verde imparat, imparatul ros, sf duminica, ochila, setila, flamanzila, gerila, pasari-lati-lungila, albinele, furnicile, fata imparatului-rosu si calul lui harap-alb. Daca te-am ajutat marcheaza ca cel mai bun te rog..
pai si craiul
Craiul este tatal si l-am scris
acestea sunt toate personajele
Da
2014-09-30T18:53:54+03:00
      In ,,Harap Alb'' de Ion Creanga sunt urmatoarele personaje:

- Harap-Alb
- Flamanzila
- Setila
- Ochila
- Spanul

Pentru prima data a aparut in ,,Convorbiri Literare'' in anul 1877.