1.Stabiliti daca urmatoarele afirmatii sunt intotdeauna adevarate.
a)Daca un nr. este divizibil cu 4,iar altul cu 3,atunci suma lor se divide cu 7.
b)Daca un nr se divide cu 4,iar altul cu 3,atunci produsul se divide cu 12.
c)Daca un nr este divizibil cu 6,iar altul cu 9, atunci suma lor se divide cu 3.
d)Daca un nr se divide cu 5,iar altul cu 10,atunci suma lor se divide cu 5.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T18:45:06+03:00
2014-09-30T19:13:36+03:00