Răspunsuri

2014-09-30T18:39:02+03:00
Aria dreptunghiului = L.l 
Aria- 18.12= 216
da.. asta am facut.. dar imi trebuie punctele b si c
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-30T19:24:19+03:00
A*  12*18=216
B * TRIUNGHIUL BCP ESTE DREPTUNGHIC DECI PINEM TEOREMA LUI PITAGORA DECI BP²=BC²+PC²=6²+18²=36+324=360 DECI  BP=6√10
LA FEL FACEM SI IN TREIUNGHIUL ADP CARE EATE DREPTUNGHIC SI AP=6√10

DECI PERIMETRU APB ESTE AP+PB+AB=6√10+6√10+12=12√10+12

C*  TREBUIE SA ARATI CA UNGHIUL MND ARE 90 DE GRADE SAU MN²+DN²=MD²
1 5 1